poniedziałek, 11 lutego 2008

Don Simon Seleccion - TAK

Kraj: Hiszpania

Barwa: czerwone

Smak: półwytrawne

Szczep: tempranillo

Opis: Czyżby zabutelkowany brat kartonowego Don Simona? Nie udało mi się określić stopnia pokrewieństwa. Ale nie mogłam się powstrzymać przed zakupem. Następnym razem muszę spróbować obydwu naraz żeby je porównać... Gdzieś w necie trafiłam na info, że ponoć te wino produkuje się w danym roczniku tylko z winorośli, która akurat daje najlepsze owoce. Nie wiem na ile to prawda, a na ile zbieżność nazw...

Zapamiętać: Don Simon Seleccion produkowany jest przez J. Garcia Carrion La Mancha S.A., dystrybuowany przez Bartex.

Przy okazji odkryłam, że w winnych polowaniach warto zaprzyjaźnić się z Makro. Nie tylko ze względu na ceny, ale także na spory wybór win, które rzadko widuje się w sklepach (ostatnie pinot noir też tam kupiłam.

Don Szymuś pachnie wędzoną śliwką, jest miły i przyjemny. Bez ekscytacji. Dobre do wieczornego oglądania ostatniego odcinka topowego serialu. Rozmawialiśmy. Poszliśmy spać. Wyjątkowo bezrefleksyjnie i odpoczynkowo.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Zgadza się ,że są takie informacje w necie,że jest to wino produkowane tylko w najlepszych latach ale tyczy się to wina Don Simon od węgierskiego winiarza Jozsefa Simona z Egeru, a nie prezentowanego wina na zdjęciu.

Unknown pisze...

Jabol który mordę aż wykręca ale dobrze kopie w Hiszpanii po Euro z centami chodzi ale tam to to wchodziło