czwartek, 31 stycznia 2008

Cape Zebra Shiraz 2007 - TAK


Kraj: Afryka Południowa

Barwa: czerwone

Smak: wytrawne

Szczep: Shiraz

Rocznik: 2007

Opis: Ciąg dalszy zabawy z winami z Western Cape. Cape Zebra to, podobnie jak Balance wino produkowane przez Overtex. O ile trunek z balansującym słoniem był połączeniem merlot i shiraz, zebra to czyste, młode shiraz. Bez żadnych domieszek. Dzięki niemu mogłam wyłowić to, co charakterystyczne dla shiraz z wcześniej smakowanej mieszanki. Ten zapach, który mnie tak fascynował, kojarzący mi się z gumą do żucia, to wiśnia. Cape zebra w pierwszym odruchu mnie odrzuciło kwaśnym posmakiem i dopiero Miły naprowadził mnie na właściwy tor. Ja przecież nie cierpię wiśni... Bardzo, bardzo wiśniowe. Zapach jak balsam do ciała, który kiedyś miałam - wiśniowy z aromatem przypraw. Trochę za kwaśne jak dla mnie, ale wciągające. Warte spróbowania.

Brak komentarzy: