wtorek, 12 sierpnia 2008

Imiglykos Meliritos - NIE

Kraj: Grecja

Barwa: czerwone

Smak: półsłodkie

Producent: Cambas

Cena: ok 20 zł

Opis: Po naprawdę męczącym dniu, coś słodkiego, pachnącego wakacjami w Grecji, odprężającego. Ocenione na NIE, ponieważ po wypiciu jednego kieliszka czułam się jakbym najadła się miodu. Jakoś nie moja faza.
Kusi mnie jednak, przyznaję się bez bicia, by wkręcić się lepiej w wina Greckie i znaleźć tam jakiś swój własny, mały, prywatny kawałek przysłowiowego tortu. Bo wstyd, że przy całej mojej miłości do greckich wysp, na razie mam tak nikłe pojęcie o tamtejszych trunkach. Ten temat powróci!

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Co do Imiglykosa to najmniej męczący słodyczą i o najbardziej winnym charakterze jest chyba ten od Kourtaki.
Jego znajdziesz na stronie sstarwines - wina sstar&let. z menu wybierz Grecję!